2N NetStar Contact Centre Detail statisitic, licence statistiky, manažerské výstupy

Kód: ATEUS-1012105
Značka: 2N
19 805,30 Kč / ks 16 368 Kč bez DPH
Na objednávku
Položka byla vyprodána…
Softwarová aplikace 2N Contact Centre Solution slouží k monitorování a dohledu nad kontaktním centrem. Manažer může sledovat stavy jednotlivých operátorů a kampaní z hlediska jejich efektivity, a to nejenom na počítači, ale i na tabletu či smartphonu. Jelikož se jedná o webové řešení, odpadá nutnost vícenásobné instalace a k údajům z kontaktního centra lze přistupovat odkudkoliv.

Statistiky mohou být sledovány ze 4 pohledů - z pohledu statusů operátorů, kdy může supervizor sledovat délku hovorů či pauz jednotlivých operátorů, z pohledu projektů, kde sleduje efektivitu jednotlivých kampaní a z hlediska operátorů a jejich vytíženosti či jednotlivých hovorů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Softwarová aplikace 2N Contact Centre Solution slouží k monitorování a dohledu nad kontaktním centrem. Manažer může sledovat stavy jednotlivých operátorů a kampaní z hlediska jejich efektivity, a to nejenom na počítači, ale i na tabletu či smartphonu. Jelikož se jedná o webové řešení, odpadá nutnost vícenásobné instalace a k údajům z kontaktního centra lze přistupovat odkudkoliv.

Statistiky mohou být sledovány ze 4 pohledů - z pohledu statusů operátorů, kdy může supervizor sledovat délku hovorů či pauz jednotlivých operátorů, z pohledu projektů, kde sleduje efektivitu jednotlivých kampaní a z hlediska operátorů a jejich vytíženosti či jednotlivých hovorů.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: