2N NetStar Contact Centre Manager, add on licence pro manažera
Kód: ATEUS-1012103Detailní popis produktu
Softwarová aplikace 2N Contact Centre Solution slouží k monitorování a dohledu nad kontaktním centrem. Manažer může sledovat stavy jednotlivých operátorů a kampaní z hlediska jejich efektivity, a to nejenom na počítači, ale i na tabletu či smartphonu. Jelikož se jedná o webové řešení, odpadá nutnost vícenásobné instalace a k údajům z kontaktního centra lze přistupovat odkudkoliv.Statistiky mohou být sledovány ze 4 pohledů - z pohledu statusů operátorů, kdy může supervizor sledovat délku hovorů či pauz jednotlivých operátorů, z pohledu projektů, kde sleduje efektivitu jednotlivých kampaní a z hlediska operátorů a jejich vytíženosti či jednotlivých hovorů.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.