2N NetStar SW platforma softwarové telefonní ústředny
Kód: ATEUS-102011Detailní popis produktu
2N NetStar SW je nástroj určený pro efektivní řešení firemní komunikace. Splňuje vlastnosti IP pobočkové ústředny, virtuální ústředny i interkomového serveru. Nahrazuje tradiční hardware ústřednu. NetStar software stačí pouze nainstalovat na své PC a začít telefonovat. Využívá počítačovou síť, tudíž nevyžaduje zvláštní telefonní rozvody.Softwarový nástroj, který vám poskytne kompletní telefonický systém přepojování hovorů, směrování a správu hovorů ve frontě. Jeho pořízení je oproti tradičním hardwarovým PBX nákladově efektivnější a rychlejší. Díky podpoře virtualizačních prostředí jako VMVare a Hyper-V optimalizuje náklady na IT infrastrukturu, kdy vynaložené prostředky nejdou do nepotřebného hardwaru, ale do zvyšování konkrétního výpočetního výkonu.
Hlavní výhody
• nákladově efektivní řešení
• rozšiřitelnost
• komplexní telefonický systém
• webová konfigurace
• podpora prostředí VMVare a Hyper-V
• snížení nákladů na dálkové a vnitropodnikové hovory
• využití standardních SIP telefonů
• připojení až 5000 IP poboček
Určeno pro
• velká a nadnárodní společnost
• telekomunikační operátor
Oblasti použití
• Call centra
Technické parametry
Kapacita systému
Max. počet uživatelů: až 5000
Max. počet současných hovorů: až 600
Max. počet současně nahraných hovorů: až 400
Konferenční hovor: až 100 účastníků v konferenci
Telefonní seznam: až 10 000 záznamů
Operační systém
OS: Linux Debian 7 Wheezy
Virtualizační nástroje
Podporované virtualizační platformy: VMWare, Hyper-V, VirtualBox
Minimální požadavky na PC
Paměť: 1 GB RAM
Úložiště: 20 GB
Podporované protokoly
Protokoly: SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP
Licence:
• 102011 2N® NetStar SW
• 1022026 VoIP, 1 uživatel
• 1022004 Mobility Extension, 1 uživatel
• 1022092 Konference, 1 kanál
• 1022096 Nahrávání hovoru, 1 kanál
• 1022021 Komplexní Routing
Software:
1012105 - 2N® Contact Centre Solution – aplikace pro monitorování a dohled nad kontaktním centrem
1012101C - 2N® NetStar Records Manager – jednoduchá správa a filtrace nahraných hovorů dle různých kritérií
1022000 - 2N® NetStar Assistant – osobní uživatelské rozhranní každého uživatele 2N® NetStar SW
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.